روزانه های زندگی گلدار ...

دومین دونه.

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ
خیلی وقته دلم دوباره هوای نوشتن داره 
انگار وقتی مینویسی یه چیزاییو برای خودت تثبیت میکنی 
انگار قانون وضع میکنی
انگار تا ننویسی محکم نمیشه !

.

امروز جون نداشتم , نرفتم دانشگاه .
از صب پاشدم یکم به خودم تو آینه نگاه کردم 
یکم تو خونه چرخیدمو به خاطره هام فک کردم 
بعدش پاشدم 
روتختی رو شستمو اتو کردمو اتاق نارنجیه نفس تازه کرد .
وقتی اوضاع پرپریه همش گریه دارم خب ...
و منفی جات به شدت پررنگ می شن !
اوضاع خوبه الحمدلله - من سخت میگیرم !!!
.
حدیث نفس نوشت :
اول باید خونه رو مرتب کنم بعدش باید برم باشگاه ثبت نام کنم 
بعدش یه سر برم تجریش - و بعدش یه سر رسالت !

.
.
خدایا ما سخت میگیریم , تو به ما سخت نگیر ...
  • میم خانومـ جان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی